Cesta pitanja i odgovori

1.   Od čega su maske za mobilne telefone?

Nudimo različite maske za različite mobilne uređaje. Naše maske su napravljene od visoko kvalitetnog silikona koji rukovanje uređajima sa maskom čini prijatnim uparenim sa zaštitom.

 

2.   Koju vrstu mastila koristite?

Kako bismo se osigurali da proizvodimo kvalitetnu štampu, koristimo specijalno UV mastilo koje dopušta da štampa na maskama bude identična njihovom dizajnu, dovodeći do jasnog i poželjnog otiska štampe.

 

3.   Koje vrste maski nudite?

Trenutno u ponudi imamo samo silikonske maske koje su najbolje rešenje za zaštitu Vašeg telefona. Uskoro će u ponudi biti i kožne maske na preklop.

 

4.   Da li maske imaju i prednju i zadnju zaštitu?

Naše silikonske maske imaju prednju zaštitu u vudi dijela silikona koji prelazi na displej kako bi se osigurao prednjii dio Vašeg uređaja, odnosno ekrana kada je spušten na površinu a cijelim zadnjim dijelom je silkon koji čuva Vaš telefon.

 

5.    Da li možete ištampati masku sa mojom slikom?

Da. Možete odštampati masku sa Vašom slikom, jer mi upravo i nudimo presonalizovane maske sa štampom. Može biti Vaša fotografija, karikatura ili nešto drugo, što može biti odštampano na maski.

 

6.    Da li mogu da koristim slike sa Interneta za masku?

Naravno da možete, potrebno je poslati slike u odgovarajućoj rezoluciji, idealno od 150-300px.

 

7.    Koje metode plaćanja prihvatate?

Plačanje možete izvršiti putem pouzeća ili lično.

 

8.    Da li mogu da poručim telefonom?

Ne. Naručivanje je isključivo putem sajta. Ali ako se ne snalazite uvek nas možete kontaktirati za pomoć na 065/749-266.

 

9.    Kako Vas mogu kontaktirati prilikom kupovine?

Možete izabrati da nas kontaktirate putem elektronske pošte, putem telefonskog poziva ili dolaskom u našu poslovnicu.

 

10.  Da li vršite dostavu u mojoj zemlji?

Maske dostavljamo samo na području Bosne i Hercegovine.

 

11.   Kada ćete poslati moju porudžbinu?

Veliki broj maskica imamo uvijek na raspolaganju i biće prosleđeni dostavi 24h-72h nakon Vaše uplate, u slučaju da određene modele nemamo na stanju, dobićete informaciju o mogućnosti nabavke i roka isporuke. Molimo Vas da imate na umu da tokom vikenda i praznika poručeni proizvodi će biti poslati tek sledećeg prvog radnog dana.

 

12.   Kako da znam da će moja porudžbina biti isporučena?

Primićete potvrdu porudžbine koja znači da će Vaša porudžbina biti dostavljena, odnosno da je u procesu dostave. Vaša porudžbina će prvog sljedećeg slobodnog dana biti poslata.

 

13.   Kako se porudžbine dostavljaju?

Dostava za Bosnu i Hercegovinu se vrši preko kurirske službe A2B.

 

14.   Koliko naplaćujete dostavu?

Dostava za cijelu Bosnu i Hercegovinu iznosi 5 KM.

 

15.   Kako mogu da pratim isporuku?

Dobićete broj na osnovu kojeg možete proveriti gde se nalazi Vaša porudžbina. Takođe, porudžbinu možete pratiti i na Vašem nalogu na našem sajtu.

 

16.   Da li dostavljate više proizvoda u jednoj pordužbini?

Da, čak ćemo Vaše porudžbine spakovati u jednu kako bi Vam bili proizvodi dostavljeni zajedno u isto vreme, što je Vaša dobit, jer Vam na taj način štedimo troškove dostave.

 

17.    Šta se dešava ukoliko moja porudžbina ne bude dostavljena?

Ukoliko Vaša porudžbina ne bude dostavljena posle 7 dana, molimo Vas da nas kontaktirate kako biste obezbjedili zamjenu.

 

18.    Da li prihvatate povraćaj proizvoda i kakva je Vaša politika povraćaja?

Ukoliko niste zadovoljni sa našim proizvodom, možete vratiti proizvod u okviru od 15 radnih dana od prijema proizvoda, ukoliko ste se sigurni da ste kontaktirali podršku prije povraćaja. Mi ćemo Vam obezbjediti povraćaj ukoliko ste efektivno identifikovali Vašu porudžbinu. Osigurajte se da imate broj porudžbine kao i navedene razloge za povraćaj zajedno sa proizvodima kako bismo mogli da efektivno odradimo povraćaj. Uzmite u obzir da mi možemo da odradimo samo povraćaj ili da zamenimo proizvod ukoliko zaista određeni proizvod i primimo.

 

19.    Šta se dešava ukoliko vratim proizvod bez broja o robi za povraćaj?

Povraćaj će biti uvažen samo ukoliko ima broj. Ukoliko odlučite da pošaljete proizvod bez broja zadržavamo svako pravo da odbijemo i ne vratimo proizvod, što može rezultirati nepotrebnim odlaganjem procesa.

 

20.   Da li pokrivate trošak prilikom povraćaja robe?

Trošak za povraćaj robe snosite Vi.

 

Ukoliko imate nekih nedoumica ili Vas nešto dodatno interesuje ili čak i brine, a da nije odgovoreno u tekstu iznad, molimo Vas da nas kontaktirate putem naše kontakt strane.